MEDIJSKO PRAĆENJE

Medijsko praćenje je PR aktivnost koja obuhvata procese, tehnike i alate koji se koriste za promociju brenda i aktivnosti klijenta. Potrebno je razlikovati medijsko praćenje od praćenja medija  i PRESS clippinga, koji su sastani deo medijskog praćenja u savremenom, digitalnom svetu.

Medijsko praćenje koje obezbeđuje G Point podrazumeva snimanje aktivnosti kompanije ili organizacije, te njihovu najavu i pažljivo i izbalansirano publikovanje putem TV i radio programa izabranih emitera, uz konstantno prisustvo na društvenim mrežama. Tu je uključeno i konstantno praćenje medija pomoću AI radi kreiranja PR strategije i njenog korigovanja, ukoliko se ukaže potreba za korekcijama usled promena društvenih ili tržišnih okolnosti.

Cena medijskog praćenja se formira prema zahtevima svakog klijenta. G Point prepušta PRESS clipping proverenim agencijama, a njegove rezultate obrađuje zajedno sa predstavnikom klijenta radi kreiranja dalje PR strategije.